Connect with us

Meade Infinity 50

Bu yazıyı yaklaşık 1 dakikada okuyabilirsiniz.

Çocuğunuza gökbilim sevgisi aşılamak istiyorsanız, Meade Infinity 50, en hesaplı ve kaliteli başlangıç seçeneği. 50 mm’lik mercek çapına sahip bu teleskopla, çocuğunuzla birlikte Ay’ın kraterlerini gözlemleyebilir, gezegenlere bakabilir, yahut karasal gözlem amacıyla kullanabilirsiniz.

Büyütme oranını değiştirebileceğiniz 3 adet göz merceği ile birlikte gelen teleskop ile çocuğunuz, bulucu dürbünü ve kolay ayarlanabilen Alt/Az kundağı sayesinde gökcisimlerini kolayca bulup gözlem yapabilecek. Ayrıca, beraberinde gelen DVD ile, binlerce gök cismi hakkında bilgi alabilirsiniz.

Peşin Fiyatı: —— TL (Kargo ve KDV dahildir) STOKTA YOK!

Satın almak ya da bizimle iletişime geçmek için aşağıdaki formu kullanabilir, ya da  [email protected] mail adresi üzerinden bağlantı kurabilir, bilgi alabilirsiniz.

astromed-siyah-logo-300x64Kozmik Anafor Gökbilim Dükkanı’nda yer alan tüm ürünler,
Türkiye resmi distribütörü Astromed’in 2 yıl garantisi altındadır.

Diğer teleskop çeşitleri için buraya tıklayın… Bu teleskobu sipariş etmek için aşağıdaki formu doldurun.

National Geographic 10×50 Dürbün

Bu yazıyı yaklaşık 1 dakikada okuyabilirsiniz.

Porro optikleri ve 50 mm’lik açıklığı ile yüksek ışık toplama oranına sahip National Geographic 10×50 Dürbün, doğa gözlemciliğinin yanısıra gökyüzünde sönük yıldızları, gezegenleri ve Ay’ı gözlemlemeniz için de son derece uygun.

2 yıl Astromed garantisine sahip dürbün, şık taşıma çantası, boyun askısı, oküler koruyucu kapaklar ve lens temizleme bezi ile birlikte geliyor.

Peşin Fiyatı: 760 TL (Kargo ve KDV dahildir) STOKTA YOK!

Satın almak ya da bizimle ileşitime geçmek için [email protected] mail adresi ya da aşağıdaki form üzerinden bağlantı kurabilirsiniz.

Türkiye resmi distribütörü Astromed’in 2 yıl garantisi altındadır.

Diğer Dürbün modellerini görmek için alttaki fotoğrafa tıklayın.
Ya da Aşağıdaki formu doldurarak bu dürbünü satın alın.

Bresser Pollux 150/750 Güneş Filtreli Teleskop

Bu yazıyı yaklaşık 2 dakikada okuyabilirsiniz.

Güneş filtreli bu teleskopla, hem geceleri gezegenleri, derin uzay cisimlerini, hem de gündüzleri Güneş’i gözlem imkanınız var

150mm çapında açıklık ve yüksek kaliteli optik sahibi bu teleskopla, Güneş filtresi sayesinde gündüz Güneş’in yüzeyini gözleyebilir ve gece Satürn’ün halkaları, Jüpiter’in renkli atmosferini, Ay’ın kraterlerini detaylı olarak inceleyebilir, galaksiler ve nebulalar gibi derin uzay cisimlerini gözlemleyebilirsiniz. EQ3 ekvatoryal kundak sayesinde teleskobunuzu gökyüzünde hassas hareketler ile bir cisme yöneltebilir ve manuel olarak takip düzeltmelerini yapabilirsiniz. Cep telefonu aparatı aracılığı ile telefonunuzun kamerasından temel düzeyde fotoğraflar çekebilirsiniz.

Teleskop, 37x – 562x aralığında büyütme gücü olan 4mm ve 20mm iki adet göz merceği ile gelmektedir.

Teknik özellikler

Optik Tasarım : Newtonian
Güneş Filtresi : Mevcut
Birincil Ayna çapı : 150 mm
Odak Uzunluğu : 750 mm
Açıklık Oranı : f/5
Montaj Tipi : Alman-Ekvatoryal
Hedef Dürbünü : LED Red Dot Hedef Dürbünü
Gözmercekleri : 1.25″ iki adet gözmerceği (4mm ve 20mm)
Monte Edilmiş Ağırlık : 12.5 kg
Tripot : Mevcut
Akıllı telefon adaptörü : Mevcut

Ürün İçeriği

*Optik Tüp – 150mm Newtonian Aynalı
*Alman-Ekvatoryal EQ3 Manual Montür
*2 adet 1.25″ Gözmerceği (4mm ve 20mm)
*Red dot hedef dürbünü;
*Güneş Filtresi
*Planetarium Yazılımı.
*DİKKAT! TELESKOP İLE GüNEŞ FİLTRESİNİ TAKMADAN KESİNLİKLE BAKMAYINIZ. GüNEŞ FİLTRESİ OLMADAN GüNEŞ’E BAKMAK GöZüNüZE CİDDİ HASAR VEREBİLİR, HATTA GöRME DUYUNUZU KAYBEDEBİLİRSİNİZ.

Peşin Fiyatı: 3.098 TL (Kargo ve KDV dahildir) STOKTA YOK!

Satın almak ya da danışmak için aşağıdaki formu kullanabilir, veya  [email protected] mail adresi üzerinden bağlantı kurabilir, bilgi alabilirsiniz.

Gökbilim Dükkanı

Bresser 70/700 (Cep Telefonu Aparatlı)

Bu yazıyı yaklaşık 1 dakikada okuyabilirsiniz.

Bresser 70/700, AZ kundağı ve LED işaretlemeli bulucu dürbünü ile kolay kullanılan güçlü bir mercekli teleskoptur.

70 mm’lik mercek çapına sahip bu teleskop ile; Ay’ın kraterlerini detaylıca görebilir, Satürn, Jüpiter gibi gezegenler, Orion Nebulası, Ülker yıldız kümesi, Andromeda Galaksisi gibi derin uzay cisimleri ve yeryüzü gözlemleri yapabilirsiniz.

Büyütme oranını değiştirebileceğiniz 2 adet göz merceği ile birlikte gelen teleskop, kolay yönetilen AZ kundağı sayesinde gökcisimlerini kolayca bulup gözlem yapma imkanı sağlıyor. Bu teleskopla birlikte gelen telefon aparatı ile, kolaylıkla cep telefonunuzun kamerasını kullanarak gökcisimlerini fotoğraflayabilirsiniz. Ayrıca, beraberinde gelen DVD ile, binlerce gök cismi hakkında bilgi alabilirsiniz.

Peşin Fiyatı: 1.900 TL  (Kargo ve KDV dahildir) STOKTA YOK

Gökbilim Dükkanı

Bresser Classic 60/900 (Cep Telefonu Aparatlı)

Bu yazıyı yaklaşık 1 dakikada okuyabilirsiniz.

Başlangıç seviyesi mercekli, ekvatoryal kundaklı ve hesaplı bir teleskop arıyorsanız, Bresser Classic 60/900 uygun bir tercih olur.

60 mm’lik mercek çapına sahip bu teleskop ile; Ay’ın kraterlerini görebilir, Satürn, Jüpiter gibi gezegenler, Orion Nebulası, Ülker yıldız kümesi, Andromeda Galaksisi gibi derin uzay cisimleri ve yeryüzü gözlemleri yapabilirsiniz.

Büyütme oranını değiştirebileceğiniz 3 adet göz merceği ve 1.5x barlow lens ile birlikte gelen teleskop, 5×24 bulucu dürbünü ve manuel ekvatoryal kundağı sayesinde gökcisimlerini kolayca bulup gözlem yapma imkanı sağlıyor. Bu teleskopla birlikte gelen telefon aparatı ile, kolaylıkla cep telefonunuzun kamerasını kullanarak gökcisimlerini fotoğraflayabilirsiniz. Ayrıca, beraberinde gelen DVD ile, binlerce gök cismi hakkında bilgi alabilirsiniz.

Peşin Fiyatı: 1.900  TL (Kargo ve KDV Dahil) STOKTA YOK